Województwo Lubelskie
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500054561-N-2017 z dnia 07-11-2017 r.
Województwo Lubelskie: Usługa przeprowadzenia szkoleń pt. „Poprawność udzielania zamówień do 30 000,00 euro w ramach projektów dofinasowanych ze środków unijnych” z podziałem na dwie części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Szkolenie nr 1 jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej RPO WL na lata 2014-2020 w ramach projektu nr 3 „Informacja i promocja Funduszy Europejskich w ramach RPO WL w 2017 r.” – RPLU.14.01.00-06-0003/16. Szkolenie nr 2 jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej RPO WL na lata 2014-2020 w ramach projektu nr 2 „Wsparcie wdrażania RPO WL w 2017 r.” – RPLU.14.01.00-06-0002/16.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588313-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Lubelskie, Krajowy numer identyfikacyjny 43101917000000, ul. ul. Artura Grottgera  4, 20029   Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 44 16 636, e-mail edyta.wisniewska@lubelskie.pl, faks 81 44 16 535.
Adres strony internetowej (url): http://www.lubelskie.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przeprowadzenia szkoleń pt. „Poprawność udzielania zamówień do 30 000,00 euro w ramach projektów dofinasowanych ze środków unijnych” z podziałem na dwie części.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
OP-IV.272.68.2017.NSZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzenia szkoleń pt. „Poprawność udzielania zamówień do 30 000,00 euro w ramach projektów dofinasowanych ze środków unijnych” z podziałem na dwie części. Pierwsza część postępowania: Przeprowadzenie szkolenia pt. „Poprawność udzielania zamówień do 30 000 euro w ramach projektów dofinansowanych ze środków unijnych” dla potencjalnych beneficjentów RPO WL. Druga część postępowania: Przeprowadzenie szkolenia pt. „Poprawność udzielania zamówień do 30 000 euro w ramach projektów dofinansowanych ze środków unijnych” dla pracowników Departamentu Wdrażania EFRR, zaangażowanych w realizację RPO WL na lata 2014-2020. W ramach części pierwszej postępowania (szkolenia nr 1) przewiduje się realizację dziesięciu jednodniowych szkoleń tj. dla dziesięciu 20-osobowych grup w wymiarze 6 godzin każda sesja szkoleniowa. Zajęcia odbywać się będą w godzinach od 9.00 do 15.00 w terminie - 30 dni od dnia podpisania umowy. Ogółem zakłada się, że w szkoleniu nr 1 weźmie udział 200 osób. W ramach części drugiej postępowania (szkolenia nr 2) przewiduje się utworzenie jednej 20-osobowej grupy, dla której zajęcia odbędą się w wymiarze 6 godzin tj. od godz. 9.00 do godz.15.00 w terminie – 30 dni od dnia podpisania umowy. Ogółem zakłada się, że w szkoleniu nr 2 weźmie udział 20 osób. Miejscem szkoleń nr 1 i 2 będzie miasto Lublin. Zajęcia powinny być prowadzone w salach szkoleniowych zlokalizowanych w hotelach o standardzie minimum 3-gwiazdkowym lub w ośrodkach konferencyjno-szkoleniowych, odpowiadających standardem hotelowi minimum 3-gwiazdkowemu. Sale szkoleniowe powinny być wyposażone w klimatyzację lub inne urządzenia i systemy zapewniające wymianę powietrza oraz utrzymanie właściwej temperatury (20-22oC). Wszystkie szkolenia powinny odbywać się w ramach jednej lokalizacji tj. w jednym budynku. Zamawiający nie dopuszcza możliwości organizacji obiadu w innym miejscu niż miejsce szkolenia. Miejsce podawania obiadu powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym odbywa się szkolenie, natomiast w oddzielnym pomieszczeniu, innym niż sala szkoleniowa, dostosowanym do ilości osób biorących udział w szkoleniu. Uczestnikom należy zapewnić miejsca siedzące, umożliwiające spożycie posiłku. Zamawiający nie wyklucza w przypadku szkolenia nr 1 możliwości realizacji szkolenia dla więcej niż jednej grupy szkoleniowej w tym samym czasie. Obiekt musi być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych z dostępem pozbawionym barier architektonicznych. Wykonawca zapewni bezpłatne miejsca parkingowe dla uczestników szkolenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80500000-9

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia pt. „Poprawność udzielania zamówień do 30 000 euro w ramach projektów dofinansowanych ze środków unijnych” dla potencjalnych beneficjentów RPO WL.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 78280.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Inkubator Progress
Email wykonawcy: miroslawciolek@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Sowińskiego 7/6
Kod pocztowy: 20-040
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22285.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22285.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59920.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia pt. „Poprawność udzielania zamówień do 30 000 euro w ramach projektów dofinansowanych ze środków unijnych” dla pracowników Departamentu Wdrażania EFRR, zaangażowanych w realizację RPO WL na lata 2014-2020.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 8410.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Inkubator Progress
Email wykonawcy: miroslawciolek@gmail.com
Adres pocztowy: Sowińskiego 7/6
Kod pocztowy: 20-040
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4115.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4115.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8400.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych