Szczegóły
powrót do listy przetargówUsługa polegająca na organizacji strefy relaksu i zapewnieniu niezbędnego wyposażenia do przeprowadzenia działań promocyjnych oraz degustacyjnych podczas VIII Targów Turystycznych w Lublinie w dniach 2-4 czerwca 2017 roku.
Zapytanie ofertowe
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie
ul. Artura Grottgera 4,
20-029 Lublin
II. Tryb postępowania:
Zamówienie poniżej 30 000 euro – art. 4 pkt 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV:
79342200-5 usługi z zakresu promocji
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa polegająca na organizacji strefy relaksu i zapewnieniu niezbędnego wyposażenia do przeprowadzenia działań promocyjnych oraz degustacyjnych podczas VIII Targów Turystycznych w Lublinie w dniach 2-4 czerwca 2017 roku.
- Organizacja strefy relaksu na Placu Teatralnym wyposażonym w:
- wyłożenie 100m² placu wykładziną imitującą zieloną trawę,
- wyposażenie strefy relaksu w 10 leżaków,
- wyposażenie strefy relaksu w 2 hamaki,
- usługę gastronomiczną,
- mobilny punkt ze świeżo parzoną kawą,
- wydzielenie strefy dla dzieci ze stolikami, krzesełkami oraz animatorami opiekującymi się dziećmi,
- wykonanie ścianki przedstawiającej kadłub samolotu o wymiarach 3x2m
z wycięciami otworami na głowy do robienia okazjonalnych zdjęć, - zapewnienie stoiska z produktami regionalnymi,
- zapewnienie miejsc siedzących wraz ze stolikami dla min. 50 osób
- Zapewnienie niezbędnego wyposażenia do przeprowadzenia działań promocyjnych oraz degustacyjnych podczas Targów Turystycznych:
a. namiot degustacyjny o wymiarach 5x5m + stół wraz z obrusem ustawiony w literę L o szerokości 3m,
b. 2 kosze z workami 120l na zużyte jednorazówki po degustacji, z osoba odpowiedzialną za bieżące opróżnianie koszy
c. lodówka z witryną w namiocie degustacyjnym o pojemności około 100 litrów,
d. 2 lodówki o pojemności 100 litrów do przechowywania produktów potrzebnych do kulinarnego show,
e. naczynia jednorazowe 1 000szt. talerzyków, 1 000szt. sztućców, 500szt. kubeczków oraz rękawiczki jednorazowe 1 000szt.,
f. profesjonalna kuchenka z 4 palnikami, piekarnik, frytkownica, 2 lodówki do przygotowania Tapas Show,
g. 3 stoły o łącznej szerokości 6m podczas Tapas Show oraz kamera nakierowana na przygotowującego Tapas wraz z emisją na żywo w części restauracyjnej,
h. parasol o średnicy 3m z przeznaczeniem do tzw. pokazu wirtualnej podróży,
i. stół 3x1,5m z czarnym obrusem + kuchenka do podgrzewania paelli podczas codziennych pokazów Paella Show.
j. 8 stolików koktajlowych z bukietami żywych kwiatów z przeznaczeniem na Tapas Show,
k. wyposażenie pomieszczenia, w którym będzie przeprowadzany Tapas Show w 10 kompozycji zywych kwiatów o wysokości min. 1m
i. usługa 1 kelnera przez 3 dni podczas pokazów kulinarnych
V. Termin wykonania:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w dniach 2-4 czerwca 2017r.
VI. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferent powinien przedstawić ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania, jako załącznik nr 1. Powyższy dokument nie będzie podlegał uzupełnieniu, a oferta zostanie odrzucona.
VIII. Termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do 29 maja 2017 r. do godz. 14:00 (liczy się data wpływu, nie data nadania) w niżej podanych sposobów:
- Drogą mailową na adres:
Z dopiskiem:
„Oferta na usługę polegającą na organizacji strefy relaksu i zapewnieniu niezbędnego wyposażenia do przeprowadzenia działań promocyjnych oraz degustacyjnych podczas VIII Targów Turystycznych w Lublinie w dniach 2-4 czerwca 2017 roku”.
Oferty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
IX. Kryterium oceny ofert:
Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium:
Cena oferty – 100 %
X. Sposób Oceny ofert
1. Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym oraz zgodnie z treścią niniejszego zapytania ofertowego.
2. W przypadku uzyskania przez konkurencyjne oferty jednakowej liczby punktów, Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z wybranymi Oferentami.
3. Oferta pozostająca w sprzeczności z wymogami przedstawionymi w niniejszym zapytaniu, w szczególności niekompletna lub niemożliwa do uznania za ofertę w rozumieniu przepisów prawa cywilnego albo zawierająca inne rozpoznane wady sprzeczne z przepisami prawa, zostanie odrzucona bez jej rozpatrywania.
4. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona bez jej rozpoznania.
5. Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej. Z tytułu odrzucenia oferty Oferentom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.
6. Zamawiający może nie wybrać żadnej oferty lub zmodyfikować treść zapytania ofertowego w szczególności:
- jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
- ze względu na konieczność usunięcia wad zapytania, dostosowania zapytania do wymagań powszechnie obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących Zamawiającego.
XI. Załącznik:
Zał. Nr 1 Formularz ofertowy