Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie

Logo - Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie

Usługa polegająca na organizacji strefy relaksu i zapewnieniu niezbędnego wyposażenia do przeprowadzenia działań promocyjnych oraz degustacyjnych podczas VIII Targów Turystycznych w Lublinie w dniach 2-4 czerwca 2017 roku.

Data ogłoszenia
2017-05-25
Termin składania ofert
2017-05-29 14:00
Treść

Zapytanie ofertowe

 

I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie

ul. Artura Grottgera 4,

20-029 Lublin

 

II. Tryb postępowania:

Zamówienie poniżej 30 000 euro – art. 4 pkt 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych

 

III. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV:

       79342200-5 usługi z zakresu promocji

 

IV. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Usługa polegająca na organizacji strefy relaksu i zapewnieniu niezbędnego wyposażenia do przeprowadzenia działań promocyjnych oraz degustacyjnych podczas VIII Targów Turystycznych w Lublinie w dniach 2-4 czerwca 2017 roku.

  1. Organizacja strefy relaksu na Placu Teatralnym wyposażonym w:
    1. wyłożenie 100m² placu  wykładziną imitującą zieloną trawę,
    2. wyposażenie strefy relaksu w 10 leżaków,
    3. wyposażenie strefy relaksu w 2 hamaki,
    4. usługę gastronomiczną,
    5. mobilny punkt ze świeżo parzoną kawą,
    6. wydzielenie strefy dla dzieci ze stolikami, krzesełkami oraz animatorami opiekującymi się dziećmi,
    7. wykonanie ścianki przedstawiającej kadłub samolotu o wymiarach 3x2m
      z wycięciami otworami na głowy do robienia okazjonalnych zdjęć,
    8. zapewnienie stoiska z produktami regionalnymi,
    9. zapewnienie miejsc siedzących wraz ze stolikami dla min. 50 osób

 

  1. Zapewnienie niezbędnego wyposażenia do przeprowadzenia działań promocyjnych oraz degustacyjnych podczas Targów Turystycznych:

a.  namiot degustacyjny o wymiarach 5x5m + stół wraz z obrusem ustawiony w literę L o szerokości 3m,

b. 2 kosze z workami 120l na zużyte jednorazówki po degustacji, z osoba odpowiedzialną za bieżące opróżnianie koszy

c.   lodówka z witryną w namiocie degustacyjnym o pojemności około 100 litrów,

d.  2 lodówki o pojemności 100 litrów do przechowywania produktów potrzebnych do kulinarnego show, 

e. naczynia jednorazowe 1 000szt. talerzyków, 1 000szt. sztućców, 500szt. kubeczków oraz rękawiczki jednorazowe 1 000szt.,

f.  profesjonalna kuchenka z 4 palnikami, piekarnik, frytkownica, 2 lodówki do przygotowania Tapas Show,

g.  3 stoły o łącznej szerokości 6m podczas Tapas Show oraz kamera nakierowana na przygotowującego Tapas wraz z emisją na żywo w części restauracyjnej,

h.   parasol o średnicy 3m z przeznaczeniem do tzw. pokazu wirtualnej podróży,

i.  stół 3x1,5m z czarnym obrusem + kuchenka do podgrzewania paelli podczas codziennych pokazów Paella Show.

j.   8 stolików koktajlowych z bukietami żywych kwiatów z przeznaczeniem na Tapas Show,

k.   wyposażenie pomieszczenia, w którym będzie przeprowadzany Tapas Show w 10 kompozycji zywych kwiatów o wysokości min. 1m

i.   usługa 1 kelnera przez 3 dni podczas pokazów kulinarnych

 

V. Termin wykonania:

Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w dniach 2-4 czerwca 2017r.

 

VI. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.

VII. Opis sposobu przygotowania oferty:

Oferent powinien przedstawić ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania, jako załącznik nr 1. Powyższy dokument nie będzie podlegał uzupełnieniu, a oferta zostanie odrzucona.

 

VIII. Termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w terminie do 29 maja 2017 r. do godz. 14:00 (liczy się data wpływu, nie data nadania) w niżej podanych sposobów:

  1. Drogą mailową na adres:

adam.klepacki@lubelskie.pl

                         

Z dopiskiem:

 „Oferta na usługę polegającą na organizacji strefy relaksu i zapewnieniu niezbędnego wyposażenia do przeprowadzenia działań promocyjnych oraz degustacyjnych podczas VIII Targów Turystycznych w Lublinie w dniach 2-4 czerwca 2017 roku”.

 

Oferty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

 

IX. Kryterium oceny ofert:

Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium:

Cena oferty – 100 %

 

X. Sposób Oceny ofert

1. Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym oraz zgodnie z treścią niniejszego zapytania ofertowego.

2. W przypadku uzyskania przez konkurencyjne oferty jednakowej liczby punktów, Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z wybranymi Oferentami.

3. Oferta pozostająca w sprzeczności z wymogami przedstawionymi w niniejszym zapytaniu, w szczególności niekompletna lub niemożliwa do uznania za ofertę w rozumieniu przepisów prawa cywilnego albo zawierająca inne rozpoznane wady sprzeczne z przepisami prawa, zostanie odrzucona bez jej rozpatrywania.  

4. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona bez jej rozpoznania.

5. Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej. Z tytułu odrzucenia oferty Oferentom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.

6. Zamawiający może nie wybrać żadnej oferty lub zmodyfikować treść zapytania ofertowego w szczególności:

 -   jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

 -   ze względu na konieczność usunięcia wad zapytania, dostosowania zapytania do wymagań powszechnie obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących Zamawiającego.

 

XI. Załącznik:

Zał. Nr 1 Formularz ofertowy

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Adam Klepackidodano do BIP dnia 25-05-2017 15:12:55